Български екип стои зад 3D мапинг шоуто, с което на COP28 в Дубай отбелязват Световния ден на почвата

По време на събитието, организирано от Impact Nest, ще бъде преобразен 130-метровият купoл Al Wasl Plaza

Български екип стои зад едно от ключовите събития от официалната програма на климатичната конференция на ООН COP28 в Дубай. Световният ден на почвата, 5 декември, ще бъде отбелязан със събитието The Wake-up Experience, организирано от компанията Impact Nest, в партньорство с Върховния комисариат на ООН за бежанците (ВКБООН), движението “Спасете почвата“ и българското студио за 3D мапинг и визуални ефекти MP-STUDIO.

Целта на събитието е да привлече вниманието върху ролята на почвеното здраве като решение на климатичните проблеми. Сред официалните гости ще бъдат духовният водач Садгуру, който ще бъде ексклузивен говорител на събитието, Халед Халифа, старши съветник, представител на Върховния комисар за бежанците на ООН към Съвета за сътрудничество на държавите в Залива, както и българският министър на иновациите и растежа Милена Стойчева.

Като част от The Wake-up Experience, специален мултимедиен спектакъл ще преобрази купола Al Wasl Plaza с размер 724 000 кубични метра – най-голямата 360-градусова повърхност за видео мапинг в света. С творбата си българите от MP-STUDIO искат да насочат вниманието към колективния ангажимент за създаване на по-добро бъдеще за планетата.

Деградацията на почвата е често подценявана глобална криза, която е причина за миграцията на милиони хора всяка година. В световен мащаб 52% от земеделската почва вече е увредена, а според Организацията на ООН по прехрана и земеделие съществува съществен риск за 90% от горния почвен слой на земята до 2050 г. 

С над 30 милиона последователи в социалните мрежи 65-годишният йогин Садгуру е един от най-известните световни гласове в защита на почвеното здраве като решение за глобалните климатични промени. През миналата година той стартира 30 000-километрово пътуване от Лондон до Индия, което имаше за цел промяна в отношението към почвата на планетата. Кампанията е организирана от движението “Спасете почвата” и вече е достигнала до на 4 милиарда души по света. 

Impact Nest е създадена от български предприемачи, целящи да информират света за настъпващите глобални климатични промени и да дадат платформа на реални работещи решения, които осигуряват устойчиво бъдеще на планетата. 

Impact Nest организира мултимедийни събития в цял свят и събира влиятелни лидери на мнение, иноватори и експерти в областта. Целта на компанията е да информира потребителите за наличието на устойчиви решения, които могат да променят хода на човечеството и да подобрят риска от климатичните промени и свързаната с тях миграция.

”Спасете почвата” е глобално движение, което има за цел да подкрепя правителствата при въвеждане на различни политики за опазването на почвеното здраве. 

В рамките на COP28 “Спасете почвата” иска да отправи към всички делегати посланието, че здравите и плодородни почви са решение за климатичните промени.  

MP-STUDIO е сред пионерите в областта на светлинното изкуство в Европа.

За петнадесетте години на своето съществуване, MP-STUDIO се нарежда сред най-успешните в сферата, с над 500 проекта в повече от 25 държави – от Мексико до Япония.

MP-STUDIO създава авторско съдържание за фасадите и интериора на едни от най-емблематичните сгради в Европа и света: Бранденбургската врата, Болшой театър, телевизионната кула в Берлин, оперетата на емира на Кувейт, пещерата Хан, Общината в Рим, Стоковата борса в Брюксел, църквата Нордеркерк в Амстердам, музеят Мимара в Загреб и др.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *