Max с рекордно покритие за Warner Bros. Discovery на Oлимпийски игри Париж 2024 с близо един милиард гледания само след втория ден
- Броят на зрителите на стрийминга за Париж 2024 надминава целия Токио 2020 след втория ден
- Пет пъти повече зрители стриймват Париж 2024 в сравнение с Токио 2020 след втория ден
- Warner Bros. с рекорд за дневен брой директни абонати в Европа
Стартът на Max, усъвършенстваната стрийминг услуга на Warner Bros. Discovery, спомогна за преобразяването на начина, по който зрителите преживяват Олимпийските игри в Европа.
Общият брой на уникалните зрители на стрийминга за Париж 2024 в двете платформи (Мax и discovery+) на Warner Bros. Discovery вече надхвърли тoзи от целите последни летни олимпийски игри само след втория ден в Париж. По време на откриващия уикенд Warner Bros. Discovery постави и нов рекорд за брой директни абонати в рамките на един ден в цяла Европа – доста над очакванията.
С двете си стрийминг платформи, които са налични на различни пазари, Max и discovery+, компанията е постигнала за Париж 2024 почти един милиард минути стрийминг, което е повече от седем пъти, отколкото в същия момент на Токио 2020, и вече представлява 75% от общия брой минути от настоящите игри. Времето, което хората прекарват в Max и discovery+, също се е увеличило значително, като средният брой минути на зрител се е увеличил с 63% в сравнение с Токио 2020 по актуални данни.
Пет пъти повече зрители са гледали съдържание от Париж 2024 в сравнение със същия период на Токио 2020. Стартирането на Max е ключов фактор за покачването на аудиторията, като до момента на новата платформа се падат 80% от общата аудитория на стрийминга. В събота, 27 юли, Warner Bros. Discovery отбеляза рекорден брой зрители на стрийминг по време на Олимпийските игри.
Джей Би Перет, главен изпълнителен директор и президент на глобалния стрийминг и игри в Warner Bros. заяви: „Олимпийските игри в Париж през 2024 г. стартират фантастично, а скорошното пускане на Max в Европа стимулира рекордна аудитория и ангажираност. Мощната и уникална комбинация от първокласни филми и сценарно съдържание, най-доброто от реалити предаванията и много от най-големите събития в международния спорт привлича все повече хора към Max и ги задържа ангажирани за още по-дълго време. Все още е рано, така че сме развълнувани да продължим да надграждаме този начален успех през следващите две седмици.“
Андрю Георгиу, президент и управляващ директор на Warner Bros. Discovery Великобритания и Ирландия и WBD Sports Europe, заяви: „Париж 2024 се очакваше с голямо нетърпение, така че е изключително удовлетворяващо да видим, че качеството на нашата спортна продукция и потребителското изживяване на нашата стрийминг платформа намират толкова силен отзвук сред зрителите в цяла Европа. Само за няколко дни видяхме как комбинацията от първокласен спорт и развлечение обединява аудиторията на всички платформи. Независимо дали става въпрос за енергията на нашия почти 100-членен състав от изключителни водещи и експерти на екрана, невероятните студия на покрива на Домът на WBD в Париж или пък новите функции за феновете като сигналите за златни медали в Max и discovery+, Warner Bros. Discovery предоставя олимпийско изживяване, което надхвърля всичко, което е виждано досега.“
Ангажираността на уебсайтовете на Eurosport, предлагащи безплатни олимпийски новини и кратки видеоматериали, също е нараснала с повече от 43%.
Средната телевизионна аудитория на Eurosport се е увеличила на всички големи пазари в сравнение с Токио 2020 и е нараснала с 98% по време на Игрите досега, което е в разрез с тенденцията на спад в общото потребление на телевизия през последните години.
Има много локални акценти, като местните атлети получават видимост по Eurosport 2, където се излъчва и първото ежедневно сутрешно регионално предаване за България, Румъния, Чехия, Унгария и Словакия.
Олимпийските игри в Париж през 2024 г. продължават до церемонията по закриването в неделя, 11 август 2024 г. Благодарение на лиценза за излъчване на Warner Bros. Discovery, Олимпийските игри Париж 2024 ще бъдат показани на близо 50 пазара на 19 езика с всяка една минута по Max, discovery+ и с 250+ часа по линейните телевизионни канали на Eurosport.